Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2017

"Συναισθήματα" με τη Δ΄τάξη

Αυτή τη βδομάδα πραγματοποιήθηκε από τον ΟΚΑΝΑ στη  Δ΄τάξη  το βραχύχρονο πρόγραμμα: "Βλέποντας μέσα από τα μάτια του άλλου"

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,
          Είμαι απελπισμένο. Νιώθω τόσο μόνο και τόσο ξένο! Στο σχολείο από την πρώτη κιόλας μέρα όλοι με κοροιδεύουν και μου φωνάζουν. Δεν έχω φίλους. Στο δρόμο δεν μου μιλούν, γιατί με σιχαίνονται. Η μαμά μου λέει να κάνω υπομονή, γιατί τα πράγματα θα αλλάξουν, αλλά δεν αλλάζει τίποτα. Ίσως θα ήταν καλύτερα να φύγω, εκτός αν κάτι αλλάξει, έστω και τώρα και με αγαπήσουν. Καληνύχτα.  Θα σου ξαναγράψω αύριο. 
                                              "Το γκρίζο παπί"
           "Καταλαβαίνετε τώρα πώς αισθάνεται το παιδί μου και ότι κινδυνεύω να το χάσω. Αν φύγει, είναι τόσο μικρό, που δεν θα μπορέσει να επιβιώσει έξω από τη φάρμα και θα κινδυνέψει η ζωή του. Αυτά είχα να σας πω", είπε η μαμά πάπια στα άλλα ζώα της φάρμας. "Χρειάζομαι τη βοήθειά σας"  

https://www.youtube.com/watch?v=B63I9X6rMlo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου