
Η Δυσλεξία είναι νευρολογική κατάσταση που αναφέρεται στην ικανότητα ενός ατόμου να αναλύει τη ΔΟΜΗ των λέξεων και να εφαρμόζει αυτή την κατανόηση όταν ΔΙΑΒΑΖΕΙ και όταν γράφει ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ. Η Δυσλεξία μπορεί να κάνει την ανάγνωση και την ορθογραφία ιδιαίτερα δύσκολη έως και αδύνατη. Εξαιτίας αυτού ο δυσλεξικός μαθητής εμφανίζεται στην τάξη ως ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ και με ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ!

Οι δυσκολίες όμως δε σταματούν εκεί: η συμπλήρωση ασκήσεων, ο προσανατολισμός, η οργάνωση, η διαχείριση πληροφοριών, έρχονται να προστεθούν στον κατάλογο. Για να ανταπεξέρθουν στις υποχρεώσεις τους το μυαλό τους χρειάζεται να δουλεύει 5 φορές περισσότερο από τους μη δυσλεξικούς μαθητές.
Στην Αγγλία 1 στους 10 μαθητές έχει κάποια μορφή δυσλεξίας.
Στην Αμερική εφαρμόζεται επίσημα εξατομικευμένη διδασκαλία σε αυτούς τους μαθητές μέσα σε πολυαισθητηριακές τάξεις και τη χρήση τεχνολογίας, όπως γραφή σε Η/Υ, ηχογράφηση του μαθήματος, εξασφάλιση παραπάνω χρόνου σε τεστ ή και μόνο προφορική εξέταση. Επίσης στα κριτήρια βαθμολογίας δε λαμβάνονται υπόψη τα ορθογραφικά λάθη και ο γραφικός χαρακτήρας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου