1. Διερεύνηση
σχέσης των μαθητών με την έννοια ενός τηλεοπτικού σταθμού και την παραγωγή μιας
τηλεοπτικής εκπομπής.
2. Πώς λειτουργεί
ένας τηλεοπτικός σταθμός.
3. Οργάνωση μιας
τηλεοπτικής παραγωγής.
4. Δημιουργία, σε
ενδοσχολικό επίπεδο, «τηλεοπτικών εκπομπών».
Τα παιδιά δημιούργησαν εκπομπές με πειράματα, κατασκευές, ειδήσεις, ντοκυμαντέρ, τηλεπαιχνίδι και άλλες πρωτότυπες ιδέες.
Τα παιδιά δημιούργησαν εκπομπές με πειράματα, κατασκευές, ειδήσεις, ντοκυμαντέρ, τηλεπαιχνίδι και άλλες πρωτότυπες ιδέες.
Ακολουθεί η προβολή ορισμένων κλιπ από τις εκπομπές αφού έχουν υποστεί επεξεργασία τα πρόσωπα των μαθητών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου